BRE połączył biura prasowe obsługujące korporacyjną i detaliczną część biznesu. Dzięki tym zmianom, rzecznik grupy jest odpowiedzialny za całość działań public relations, a zespoły prasowe w Warszawie i w Łodzi pracują wspólnie.
Jednocześnie rzecznik Grupy BRE przejmuje funkcje rzeczników marek detalicznych – mBanku i MultiBanku. Wspólnie z nim komunikacją marek zajmują sięEmilia Kasperczak (w zakresie działań MultiBanku) oraz Kinga Wojciechowska (w zakresie mBanku).
Mateusz Żelechowski– dotąd sprawujący funkcję rzecznika prasowego MultiBanku – awansował na stanowisko zastępcy dyrektora w Departamencie Promocji ds. Klientów Zamożnych i Przedsiębiorców w pionie detalicznym BRE (odpowiedzialnym za działania marketingowe mBanku i MultiBanku).
– Celem przeprowadzonych zmian organizacyjnych jest zapewnienie spójności działań PR w Grupie BRE Banku, stworzenie jednego centrum kompetencji w tym zakresie i zwiększenie możliwości efektywnego wsparcia linii biznesowych – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE, nadzorująca obszar PR w grupie.
Źródło: BRE Bank