INVEST-BANK rozpoczął kampanię reklamową kredytu mieszkaniowego pod hasłem „Zamieszkaj u siebie”. Aktywność w mediach koncentruje się na działaniach w Internecie przy wykorzystaniu portali branżowych oraz w oparciu o targetowanie behawioralne.
Celem kampanii jest dotarcie z ofertą kredytu mieszkaniowego INVEST-BANKU do jak najszerszej grupy Klientów zainteresowanych:
· zakupem mieszkania lub domu
· budową bądź dokończeniem budowy domu
· zakupem działki, również z rozpoczętą budową
· wykupem mieszkania komunalnego lub zakładowego
· nabyciem spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu.
Korzyści z promocji kredytu mieszkaniowego INVESTBANKU
to:
· niska marża już od 0,99%
· konkurencyjne oprocentowanie
· długi okres kredytowania – nawet do 25 lat
· możliwość wypłaty kredytu jednorazowo lub w transzach
· finansowanie do 80% wartości nieruchomości.
Kredyt udzielany jest w złotych, co oznacza brak ryzyka kursowego.
Kampania kredytu mieszkaniowego pod hasłem „Zamieszkaj u siebie” trwa do końca lutego bieżącego roku. Kreację kampanii przygotowała Agencja Schulz Brand Friendly z Krakowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy IQ Media.
Oferta kredytu dostępna w Oddziałach INVEST-BANKU na terenie całej Polski.
Źródło: INVEST-BANK