Pożyczka gotówkowa w najnowszej kampanii Banku BGŻ

0
2290

W najnowszej kampanii Bank BGŻ reklamuje korzystną pożyczkę gotówkową. Niskie i stałe raty pożyczki ułatwią każdemu realizację planów i marzeń, bez żadnych wyrzeczeń. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja, a także prasa, radio i Internet.

W kampanii, w sposób przejrzysty i zrozumiały, bank informuje o warunkach pożyczki. Podkreśla jej dostępność i możliwość spłaty stałych, niskich rat. Stali i lojalni klienci posiadający konto osobiste w Banku BGŻ, nie zapłacą prowizji za jej udzielenie. W przekazie Bank BGŻ zachęca także do otwarcia, przy okazji ubiegania się o pożyczkę, Konta z Premią – pozwalającego na zysk nawet 600 zł rocznie.

W humorystycznym spocie telewizyjnym występują znane już wszystkim i kojarzone z Bankiem BGŻ wiewiórki. Tym razem obserwują one dom ludzi, u których urządzają sobie zabawy podczas ich nieobecności. Wiewiórki martwią się, że ludzie, ich bliscy sąsiedzi, po wzięciu pożyczki gotówkowej będą musieli zrezygnować z przyjemności i rozrywek, aby móc spłacać raty. Te przypuszczenia okazują się bezpodstawne, gdyż miesięczna rata kredytu gotówkowego w Banku BGŻ nie stanowi dużego obciążenia domowego budżetu.

Kwotę pożyczki do 20 000 zł można otrzymać jedynie na podstawie oświadczenia.

Maksymalna wartość pożyczki, przy spełnieniu określonych warunków, to nawet 255 550 zł. Dużym atutem oferty jest niska i stała wysokość rat w całym okresie kredytowania, który może wynieść nawet do 72 miesięcy. Wnioskując o kredyt w Banku BGŻ klient może liczyć na błyskawiczną decyzję kredytową i szybką wypłatę środków. Wymienione wyżej cechy pożyczki gotówkowej to kolejny dowód na to, że Bank BGŻ konstruując swoją ofertę działa zgodnie z ideą „Dobrze służyć ludziom” proponując produkty i usługi będące odpowiedzią na oczekiwania klientów.

Ogólnopolska kampania potrwa do 21 czerwca 2013 roku. Głównym nośnikiem kampanii jest telewizja. Na jej potrzeby zostały przygotowane spoty 15 i 30-sekundowe. Silne wsparcie kampanii stanowi też obecność w Internecie. Reklama będzie również publikowana w prasie. Planowane są także emisje 15-sekundowych spotów w ogólnopolskich stacjach radiowych.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Komunikację w Internecie wesprze agencja Performics.

Źródło: Bank BGŻ