INVEST-BANK promuje kredyt gotówkowy

0
748

Ruszyła nowa kampania telewizyjna kredytu gotówkowego INVEST-BANKU.
Dla nowego produktu finansowego INVEST-BANKU agencja Schulz Brand Friendly stworzyła kreację telewizyjną, opierającą się na idei trzech przedstawicieli Banku, którzy doskonale rozumieją swoich Klientów i w profesjonalny sposób odpowiadają na ich potrzeby. Koncepcja kreatywna jest również realizowana na pozostałych kampanijnych nośnikach – prasie, Internecie i w oddziałach Banku.

Kreacja, oprócz promowania kredytu gotówkowego, jest ponadto początkiem
odświeżenia wizerunku Banku. Już od pierwszej emisji w poniedziałek 28 maja,
Trzech Panów będzie promowało większość usług i produktów finansowych
INVEST-BANKU.

Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Produkcja
i postprodukcja filmu została powierzona Alvernia Studios.

Schulz zajął się również kupnem mediów w tej kampanii. W telewizji zobaczymy
INVEST-BANK w TVP, TV POLSAT, a w prasie – w magazynach kobiecych.

Źródło: INVEST-BANK