Dodatkowe propozycje dla klientów korzystających z kredytu hipotecznego w Eurobank

0
1221

W ramach nowej promocji Eurobank oferuje klientom nie tylko kredyt hipoteczny, ale także dodatkowe środki na remont lub wykończenie wnętrz oraz zwrot kosztów przeprowadzki. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjną marżę – nawet 0,99%.

Dla kredytobiorców, którzy zdecydują się na złożenie wniosku o kredyt mieszkaniowy w terminie od 20.02 do 30.06.2012 r. eurobank przygotował szereg udogodnień.

 

– Eurobank dąży do budowania długotrwałych relacji z klientami, zachęcając ich do korzystania z coraz większej liczby produktów. Jednym z najważniejszych produktów budujących zaufanie do banku jest kredyt hipoteczny. Cieszy nas, że nasza oferta w tym zakresie spotyka się z uznaniem i otrzymuje wysokie noty w rankingach. W najnowszej promocji kredytu hipotecznego proponujemy kompleksowe podejście do finansowania nieruchomości, czyli połączenie zakupu z remontem, pokrycie kosztów przeprowadzki, szybki proces kredytowy oraz niezwykle atrakcyjne warunki finansowe. Mamy nadzieję, że pomoże to naszym klientom zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Chcemy również, by zgodnie z oczekiwaniami klientów niezawodna i szybka obsługa nadal była naszą wizytówką – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu Euro Banku SA.

Pieniądze na remont

Propozycja została przygotowana z myślą o osobach, które jednocześnie potrzebują środków na zakup i remont. Eurobank umożliwia skorzystanie z szeregu uproszczeń, takich jak: ubieganie się o jeden tylko kredyt, brak konieczności dwukrotnego kompletowania dokumentacji i oczekiwania na dwie decyzje. Wraz z wypłatą kredytu klienci od razu otrzymują pieniądze na remont, a potem spłacają tylko jedną ratę. Co ważne, uzyskują środki na zdecydowanie korzystniejszych warunkach, z niższym oprocentowaniem niż dla większości dostępnych na rynku pożyczek i kredytów gotówkowych.

Przeprowadzka gratis

Zwrot kosztów przeprowadzki, oferowany przez eurobank w ostatniej promocji, spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem klientów. Dlatego również tym razem osobom, które skorzystają z usługi firm zajmujących się przeprowadzkami, bank umożliwi zwrot poniesionych na ten cel kosztów do kwoty 600 zł brutto. Warunkiem zwrotu jest przedstawienie przez kredytobiorcę faktury VAT lub rachunku za wykonanie usługi przeprowadzki. Propozycja ta może zainteresować coraz większą liczbę klientów, gdyż – jak podaje Polskie Stowarzyszenie Przeprowadzkowe – w 2011 roku o 15% wzrosła liczba osób wynajmujących profesjonalne firmy przeprowadzkowe. Przy wsparciu wyspecjalizowanej w tego typu usługach firmy można szybciej, wygodniej i bezpieczniej dla przewożonych sprzętów zmienić miejsce zamieszkania.

Niskie koszty  – marża nawet 0,99% lub prowizja 0 zł

Eurobank przygotował dwa warianty promocji: niska marża – nawet 0,99% i brak prowizji za udzielenie kredytu.

Promocyjne stawki są dostępne pod warunkiem skorzystania przez klientów z dodatkowych produktów oferowanych przez bank, takich jak:

  • darmowe konto osobiste, z jednoczesnym przelewem wynagrodzenia przez cały okres kredytowania,
  • wybrany wariant/pakiet grupowego ubezpieczenia na życie, które powinno być utrzymane przez cały okres kredytowania.

 Dodatkowe korzyści

Kompleksowa oferta eurobanku obejmuje również duży wybór ubezpieczeń, zapewniających poczucie bezpieczeństwa (m.in. na życie, od utraty pracy) oraz opiekę profesjonalnego doradcy, który pomaga w dopełnieniu wszelkich formalności i z którym można umówić się na spotkanie w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Aby skontaktować się z doradcą, wystarczy zadzwonić na infolinię (nr tel.: 19 000, koszt wg taryfy operatora) lub udać się do wybranej przez siebie  placówki banku. Lokalizacje oddziałów banku dostępne są pod adresem: http://www.eurobank.pl/placowki,22.html  

Kampania  

20.02.2012 r. rusza również oparta o ofertę kredytu hipotecznego kampania wizerunkowa eurobanku. Jej pomysł powstał na podstawie obserwacji konsumenckiej: „nie wystarczy wziąć kredyt hipoteczny, żeby zamieszkać w swoim własnym mieszkaniu”. Swym zasięgiem kampania obejmuje telewizję (stacje zasięgowe wspierane stacjami tematycznymi), a także internet, kino, outdoor. Bohater spotu oprowadza widza po rozmaicie zaaranżowanych wnętrzach (“na orientalnie”, “na pałacowo”, “na bogato”), podkreślając tym samym jeden z głównych benefitów produktu: finansowanie remontu. Dodaje, że kredyt obejmuje również przeprowadzkę gratis i pointuje ofertę eurobanku hasłem “na kompleksowo”.

źródło: Euro Bank