Programy lojalnościowe dla użytkowników kart kredytowych Premium w mBanku

0
3350

W ofercie mBanku pojawiły się karty kredytowe Premium – World MasterCard. Nowe „plastiki” zastąpiły karty MasterCard Gold, wzbogacając je o program lojalnościowy World MasterCard Rewards.

– Zmiany w ofercie kart kredytowych są kontynuacją strategii porządkowania portfela, rozpoczętej wycofaniem kart co-brandowych i zastępowaniem korzyści u jednego partnera jednym, uniwersalnym programem lojalnościowym – tłumaczy Monika Maliszewska, odpowiedzialna za wdrożenie kart World w mBanku.

Nowe karty World MasterCard mają atrakcyjne warunki cenowe – opłata za wydanie karty wynosi 10 zł, a opłata roczna jest prosta do uniknięcia pod warunkiem aktywnego korzystania z karty.

Klienci, którzy wybiorą karty World MasterCard, mają do dyspozycji:

  • program lojalnościowy World MasterCard Rewards, w ramach którego za transakcje bezgotówkowe klient otrzyma punkty (każde wydane 5 zł to 1 punkt w programie), które jako uczestnik programu będzie mógł wymienić na wyjątkowe nagrody np. dzień w SPA, czy markowe nagrody rzeczowe. W mBanku punkty może zbierać wspólnie kilka osób. Dodatkowo, na start klienci mBanku otrzymają 1 000 punktów w programie World MasterCard Rewards,
  • program rabatowy mBanku ze zniżkami nawet do 50 proc. w ponad 2 500 sklepów na terenie kraju,
  • bezpłatne ubezpieczenie w ramach Pakietu Travel World z całodobową usługą concierge.

Jak wynika z badań banku, jedna trzecia użytkowników kart kredytowych posiada dodany do karty program lojalnościowy. Dla zdecydowanej większości (ponad 80 proc.) z nich dodatkowe korzyści takie jak rabaty czy możliwość wymiany zbieranych punktów na nagrody były istotnym czynnikiem przy wyborze karty. 

– Klienci korzystają z posiadanych zniżek, co potwierdzają wyniki akcji promocyjnych w programie rabatowym. Podczas weekendów z większymi rabatami, liczba transakcji u partnerów akcji wzrasta nawet dwukrotnie – tłumaczy Monika Maliszewska, odpowiedzialna za wdrożenie produktu w mBanku. Badania rynku pokazują także, że klienci są podzieleni co do preferowanej formy korzyści. Ponad 40 proc. z nich wolałaby stały rabat w partnerskich sklepach, a blisko 35 proc. uznaje system zbierania punktów za atrakcyjniejszy (PBS DGA w Loyalty Business Overwiev 2011). Dlatego w kartach World MasterCard integrujemy te korzyści, z jednej strony dając klientom do dyspozycji stałe zniżki w ramach programu partnerskiego banku, z drugiej zaś udostępniając program zbierania punktów i wymiany ich nagrody – dodaje Maliszewska.

Wprowadzenie kart kredytowych  World MasterCard do oferty mBanku będzie również promowane kolejnymi działaniami, m.in. konkursem, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody.

źródło: mBank