Ostatnie chwile dla zainteresowanych konkursem Banku Pocztowego na najlepszy biznesplan

0
834

Trwa ostatni tydzień konkursu na najlepszy biznesplan „Mały biznes w małych miejscowościach”. Jego organizatorem jest Presspublica, a partnerem Bank Pocztowy.

Prace konkursowe można nadsyłać do środy, 20 marca  2013 r. pod adres: Presspublica Sp. z o.o., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „Konkurs Mały Biznes w małej miejscowości”.

Celem konkursu jest promowanie przedsiębiorczości wśród mieszkańców miasteczek, małych miast i wsi. Adresatami konkursu są ludzie w wieku 20-35 lat. Mogą oni zgłaszać pojedynczo lub zespołowo pomysł na prowadzenie działalności gospodarczej. Uczestnicy mogą zgłosić maksymalnie jeden projekt.

Nagrody finansowe zostały przewidziane dla trzech najwyżej ocenionych osób lub zespołów. Zwycięzca może liczyć na 50 tys. zł. Każdy z trzech laureatów otrzyma ponadto możliwość korzystania z usług doradczych firmy konsultingowej A.T. Kearney przez okres 12 miesięcy.

Rozstrzygnięcie rywalizacji na biznes plany nastąpi podczas zorganizowanej przez Presspublikę Gali w kwietniu 2013 r. Szczegółowe informacje wraz z Regulaminem konkursu „Mały biznes w małych miejscowościach”, którego partnerem jest Bank Pocztowy znaleźć można na stronie internetowej konkursu.

Bank Pocztowy prowadzi niemal 180 tys. Pocztowych Kont Firmowych. Mikroprzedsiębiorcy mogą korzystać z produktów dedykowanych (m.in. konta oszczędnościowego, kredytu w rachunku, czy pożyczki hipotecznej). Oferta Bank Pocztowego dla mikroprzedsiębiorców znalazła się w czołówce rankingu serwisu Bankier.pl.

W ramach promowania przedsiębiorczości, Bank Pocztowy jest mecenasem akcji „Rzeczpospolita powiatowa”. Obejmuje ona m.in cykl eksperckich artykułów, które ukazują się na łamach gazety Rzeczpospolita. Bank Pocztowy był również jednym z gospodarzy debaty, która opisywała zagadnienia przedsiębiorczości w małych miejscowościach.

Źródło: Bank Pocztowy