W marcu Bank Millennium wprowadził obsługę rachunków firmowych przez telefon. Mogą z niej skorzystać wszyscy użytkownicy kont Biznes z dostępem do Millenetu, samodzielnie prowadzący działalność gospodarczą.
Jakie operacje bankowe są dostępne przez telefon? Podobnie jak w przypadku klientów indywidualnych mali przedsiębiorcy mają do dyspozycji pełen zakres niezbędnych funkcjonalności. Dla ułatwienia dostęp do kont indywidualnych i firmowych jest zintegrowany. Wystarczy jeden mobilny PIN by załatwić sprawy i biznesowe i prywatne – po zalogowaniu klient widzi wszystkie swoje działalności gospodarcze i konto indywidualne.
Funkcjonalności bankowości mobilnej dla firm:
- Przeglądanie szczegółów i historii rachunków bieżących, oszczędnościowych, lokat terminowych i kart kredytowych,
- Przeglądanie zablokowanych środków na rachunkach i transakcji oczekujących na kartach kredytowych,
- Dokonywanie przelewów między własnymi rachunkami,
- Dokonywanie przelewów krajowych (również do odbiorców zdefiniowanych w Millenecie),
- Przeglądanie listy nadchodzących płatności, w tym spłat kredytu i kart kredytowych,
- Doładowania telefonów komórkowych różnych operatorów z rachunków lub kart,
- Spłata karty kredytowej,
- Dokonywanie pożyczki gotówkowej z karty kredytowej i spłata kredytu,
- Likwidacja lokat,
- Zastrzeganie kart debetowych i kredytowych,
- Sprawdzanie kursów wymiany walut,
- Wyszukiwanie placówek i bankomatów,
- Powiadomienie o dostępności nowej wersji aplikacji,
- Zmiana języka dla obcokrajowców (polski/angielski).
Jedną z ciekawszych i unikalnych na rynku funkcjonalności jest zastrzeganie kart płatniczych przez telefon. Powiadomienie działa natychmiastowo. Stara karta staje się nieaktywna, a nowa jest natychmiast wysyłana na adres korespondencyjny klienta.
Klienci korzystający z bankowości mobilnej nie tylko nie tracą czasu na załatwianie spraw w oddziałach. Mogą zupełnie wyeliminować komputer z pośrednictwa z bankiem. Jest to kuszące zwłaszcza dla tych, którzy cały czas boją się obsługi komputerów, a z telefonów korzystają od lat. Prosto z obsługi oddziałowej mogą więc przejść na obsługę mobilną przez telefon. Wystarczą im dobre aparaty telefoniczne z dużymi wyświetlaczami i dostępem do internetu.
źródło: Bank Millennium