Obsługa rachunków firmowych przez telefon w Banku Millennium

0
973

W marcu Bank Millennium wprowadził obsługę rachunków firmowych przez telefon. Mogą z niej skorzystać wszyscy użytkownicy kont Biznes z dostępem do Millenetu, samodzielnie prowadzący działalność gospodarczą.

Pilny przelew w pociągu, likwidacja lokaty tuż przed płatnością za wykonaną usługę, doładowanie telefonu w windzie to chleb powszedni bankowości mobilnej, a zarazem kolejne usługi ułatwiające życie małym przedsiębiorcom. Obsługa kont firmowych przez telefon działa analogicznie jak indywidualnych – wystarczy zmienić kontekst czyli jednym kliknięciem przejść z konta indywidualnego na firmowe lub odwrotnie. Bankowość mobilna dostępna jest za pośrednictwem specjalnej Aplikacji Mobilnej na telefony z Androidem i iPhone’y oraz w „lekkiej” wersji przeglądarkowej na telefony komórkowe.
 

Jakie operacje bankowe są dostępne przez telefon? Podobnie jak w przypadku klientów indywidualnych mali przedsiębiorcy mają do dyspozycji pełen zakres niezbędnych funkcjonalności. Dla ułatwienia dostęp do kont indywidualnych i firmowych jest zintegrowany. Wystarczy jeden mobilny PIN by załatwić sprawy i biznesowe i prywatne – po zalogowaniu klient widzi wszystkie swoje działalności gospodarcze i konto indywidualne.

Funkcjonalności bankowości mobilnej dla firm:

  • Przeglądanie szczegółów i historii rachunków bieżących, oszczędnościowych, lokat terminowych i kart kredytowych,
  • Przeglądanie zablokowanych środków na rachunkach i transakcji oczekujących na kartach kredytowych,
  • Dokonywanie przelewów między własnymi rachunkami,
  • Dokonywanie przelewów krajowych (również do odbiorców zdefiniowanych w Millenecie),
  • Przeglądanie listy nadchodzących płatności, w tym spłat kredytu i kart kredytowych,
  • Doładowania telefonów komórkowych różnych operatorów z rachunków lub kart,
  • Spłata karty kredytowej,
  • Dokonywanie pożyczki gotówkowej z karty kredytowej i spłata kredytu,
  • Likwidacja lokat,
  • Zastrzeganie kart debetowych i kredytowych,
  • Sprawdzanie kursów wymiany walut,
  • Wyszukiwanie placówek i bankomatów,
  • Powiadomienie o dostępności nowej wersji aplikacji,
  • Zmiana języka dla obcokrajowców (polski/angielski).

Jedną z ciekawszych i unikalnych na rynku funkcjonalności jest zastrzeganie kart płatniczych przez telefon. Powiadomienie działa natychmiastowo. Stara karta staje się nieaktywna, a nowa jest natychmiast wysyłana na adres korespondencyjny klienta.

Klienci korzystający z bankowości mobilnej nie tylko nie tracą czasu na załatwianie spraw w oddziałach. Mogą zupełnie wyeliminować komputer z pośrednictwa z bankiem. Jest to kuszące zwłaszcza dla tych, którzy cały czas boją się obsługi komputerów, a z telefonów korzystają od lat. Prosto z obsługi oddziałowej mogą więc przejść na obsługę mobilną przez telefon. Wystarczą im dobre aparaty telefoniczne z dużymi wyświetlaczami i dostępem do internetu.

źródło: Bank Millennium