Nawet 50% zniżki w punktach usługowo-handlowych dla posiadaczy kart kredytowych Citi Handlowy

0
2317

Ruszył program „Gorących ofert” dla posiadaczy Kart Kredytowych. W ramach Programu Rabatowego posiadacze kart Citi Handlowy co tydzień mogą skorzystać ze specjalnych promocji. To kolejny element Programu Rabatowego Citi Handlowy, który daje dzisiaj posiadaczom kart kredytowych Citibank możliwość skorzystania ze zniżki do 50% w niemal 5000 punktów usługowo-sprzedażowych w całej Polsce.

– Od kilku tygodni posiadacze naszych kart mogą korzystać nie tylko z regularnych rabatów czy sezonowych propozycji w ramach Programu Rabatowego, ale także ze specjalnych cotygodniowych „Gorących ofert”. To okazje dostępne w limitowanym czasie. Wyróżnia je wysoki rabat. Staramy się te oferty tak komponować, by jednocześnie wpisywały się w kalendarz aktywności naszych klientów. Tak jak chociażby jedna z ostatnich ofert – gorąca oferta -45% na wynajem samochodów Hertz – opowiada Marta Cieśla, odpowiedzialna za rozwój Programu Rabatowego Kart Kredytowych.

O „Gorących ofertach” bank informuje w cotygodniowych mailingach do klientów. Informacje te znaleźć można także na stronie banku www.citirabaty.pl, gdzie znajduje się też wyszukiwarka rabatów, która pomaga klientom znaleźć najciekawsze dla nich promocje (wyszukiwanie po produktach, branżach, miejscach). Co więcej, mobilni klienci Citi Handlowy najbliższe sobie miejsca z rabatami mogą znajdywać za pomocą wyszukiwarki rabatów Citi Mobile. To specjalna funkcjonalność, która przy wykorzystaniu geolokalizacji precyzyjnie wskazuje klientom promocyjne miejsca leżące na ich szlakach zakupowych. Dodatkowo o wszystkich „gorących ofertach” bank informuje też na fanpage Rabatowcy, który dotychczas polubiło ponad 100 tysięcy fanów.

Program Rabatowy Kart Płatniczych Citi Handlowy to pierwszy tego typu program na polskim rynku, który wciąż pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o liczbę partnerów oraz miejsc, w których klienci mogą skorzystać ze specjalnych zniżek. Program wraz z bankiem tworzą klienci. To oni najczęściej wskazują kolejnych partnerów lub branże, które powinny uzupełnić promocyjną paletę Programy.

Źródło: Citi Handlowy