Rozpoczął się ostatni etap kampanii medialnej Pożyczki Superszybkiej ING Banku Śląskiego, przygotowanej dla osób, którym zależy na czasie. Na finał akcji bank przygotował dwa nowe spoty reklamowe.
W nowej reklamie telewizyjnej ING Banku Śląskiego znany aktor Marcin Perchuć ponownie wciela się w rolę doradcy bankowego, który zachęca klientkę śpieszącą się na pociąg do skorzystania z pożyczki gotówkowej w ING. Spot jest dostępny pod adresem: http://youtu.be/NTIdRRcYjk4.
Specjalnie dla internautów bank przygotował także drugi spot, dostępny tylko w Internecie. Tym razem pracownik banku będzie próbował rozwiązać problem młodego fana muzyki cierpiącego na chwilowy brak pieniędzy. Reklamę można obejrzeć pod adresem: http://youtu.be/EUhc4nXdB8A
Kampania reklamowa promująca Superszybką Pożyczkę trwa od lutego br. W spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego pokazane są humorystyczne scenki w oddziale banku z udziałem doradcy oraz klientów. Pracownik banku opisując szybkość udzielania pożyczki dostosowuje sposób mówienia do rozmówcy.
Pożyczka Superszybka jest dostępna w ofercie banku od końca lutego br. Podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz udostępnienie środków może nastąpić podczas jednej wizyty w oddziale,pod warunkiem, że nie będzie konieczna dodatkowa analiza kredytowa. Wymagane są: dowód osobisty oraz dokument potwierdzający dochody. Przypominamy, że „Pożyczka Superszybka” to:
- Kwota kredytu – od 5000 zł do 15 000 zł,
- Okres kredytowania – do 84 miesięcy,
- Prowizja za udzielenie – 0 zł,
- Opcjonalne ubezpieczenie – programy ubezpieczeniowe: Bezpieczna Pożyczka Silver lub Gold.
- Oprocentowanie stałe 14% (RRSO 21,21%*) dla pożyczki z ubezpieczeniem oraz 16% (RRSO 17,23%) dla pożyczki bez ubezpieczenia.
Tytuł akcji: ”Wystarczy 1 wizyta”
Czas trwania akcji: od 24 lutego br.
Narzędzia:
- TV i radio: spoty w stacjach ogólnopolskich i regionalnych;
- Internet: serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach;
- materiały w oddziałach banku: wyklejki witryn, plakaty, ulotki, materiały multimedialne w nowych oddziałach.
Źródło: ING Bank Śląski