Kredyty dla firm w nowej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego

0
835

Kredyt do miliona dla firm – decyzja nawet w 24 godziny! To hasło najnowszej kampanii reklamowej PKO Banku Polskiego. Od 8 kwietnia 2013 roku Szymon Majewski, który tym razem wcieli się w rolę astronauty odwiedzającego zapracowanych Marsjan, będzie zachęcał małe i średnie firmy do skorzystania z wyjątkowo atrakcyjnej oferty kredytowej w PKO Banku Polskim.

Kredyt obrotowy z gwarancją de minimis z Banku Gospodarstwa Krajowego to możliwość pozyskania środków na finansowanie bieżących wydatków firmy związanych miedzy innymi z zaopatrzeniem, produkcją, sprzedażą, zapłatą składek ZUS czy wypłatą wynagrodzeń dla pracowników. Dzięki zabezpieczeniu gwarantowanemu przez BGK w wysokości nawet 60% kwoty kredytu, większa liczba firm może otrzymać kredyt na bieżącą działalność. Wszelkie formalności związane z udzieleniem gwarancji są realizowane bezpośrednio w placówkach PKO Banku Polskiego. Kredyt  obrotowy z gwarancją de minimis to atrakcyjne warunki kredytowania:

  • wydłużony okres udzielenia kredytu w rachunku bieżącym z 12 do 24 miesięcy;
  • 0% prowizji za pierwszy rok udzielenia gwarancji;
  • szybka decyzja kredytowa do 1 mln zł.

Ofercie kredytów obrotowych z gwarancją de minimis BGK promować będzie kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego, która rozpocznie się 8 kwietnia i potrwa do końca maja. Tym razem Szymon wcieli się w rolę astronauty. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje Universal McCann oraz Value Media.

Szczegółowe zasady otrzymania gwarancji de minimis są dostępne na stronie internetowej www.bgk.com.pl/gwarancje-de-minimis oraz w Warunkach uzyskania w Banku Gospodarstwa Krajowego gwarancji spłaty kredytu w ramach portfelowej linii gwarancyjnej de minimis dostępnych w oddziałach Banku.

To jednak nie wszystkie udogodnienia wprowadzone przez PKO Bank Polski dla klientów sektora MSP. W marcu 2013 Bank uruchomił internetową aplikację, której zadaniem jest pomoc w wyborze oferty najlepiej dopasowanej do potrzeb klientów z sektora MSP. Aplikacja umieszczona na stronach dedykowanych firmom na www.pkobp.pl to Elektroniczny Doradca, który „zadając” 11 pytań optymalnie dobierze pakiet do potrzeb finansowych klienta.

Aplikacja to kolejny krok w stronę nowoczesnych i przyjaznych narzędzi ułatwiających obsługę finansową klientom MSP PKO Banku Polskiego. Do tej pory pojawiły się m.in. wpłatomaty i wrzutnie on-line, powiadomienia SMS o zmianach na rachunku oraz możliwość zarządzania kartami płatniczymi poprzez bankowość elektroniczną.

Źródło: PKO Bank Polski