Kampania eKonta z premią w mBanku

0
932

„Poczuj jak dobro do Ciebie wraca” to hasło pierwszej w tym roku kampanii mBanku. Klienci, którzy podczas jej trwania otworzą eKONTO, mogą zyskać nawet 600 zł premii rocznie. 

– Tym razem bohaterem naszej kampanii jest mężczyzna poszukujący w życiu równowagi oraz jego alter ego – buddyjski mistrz, który podpowiada mu, że środkiem do osiągnięcia celu jest skorzystanie z oferty mBanku. Dzięki temu można zyskać nawet 600 zł premii rocznie – mówi Piotr Jakubowski, koordynujący projekt nowej kampanii mBanku.

Spot ma kilka wersji zakończenia prezentujących bohaterów w różnych sytuacjach, gdy dokonują płatności kartą – zarówno w sposób tradycyjny,  jak i zbliżeniowo za pomocą telefonu (technologia NFC) oraz w internecie. Kampania potrwa do końca lutego i prowadzona będzie wielokanałowo: w TV, kinie, internecie oraz na outdoorze.

Wsparciem w obszarze mediów społecznościowych będzie specjalna aplikacja konkursowa „memBank” na Facebooku, łącząca edukowanie o promocji z rywalizacją oraz wirusowym rozszerzaniem informacji wśród użytkowników tego serwisu. Aplikacja wystartuje na początku lutego.

Kampanię przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), spot TV wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa. Media do kampanii zaplanował i zakupił wybrany niedawno, nowy dom mediowy Grupy BRE – Mindshare.

Warunki promocji „eKonto z premią”:
– 60 zł na start za otwarcie rachunku – bez dodatkowych warunków;
– 2 zł za płatności kartą mBanku, maksymalnie 30 zł miesięcznie przez okres 12 miesięcy, czyli łącznie nawet 360 zł premii rocznie (2 zł naliczane są za każdą transakcję na kwotę powyżej 10 zł); 
– dodatkowy bonus o wartości do 180 zł wypłacany na koniec promocji, stanowiący 50 proc. uzyskanej premii za płatności kartą.

Aby uzyskać premię klient powinien przelewać na eKONTO minimum 1 tys. zł miesięcznie (lub 500 zł w przypadku klientów, którzy w dniu zawarcia umowy nie ukończyli 27 lat).

Mediaplan kampanii:
– TV – wszystkie główne stacje oraz kanały tematyczne (Grupa TVN, Grupa Polsat, Grupa TVP, Discovery i pakiet stacji tematycznych At Media);
– internet  – wszystkie główne portale, serwisy video oraz sieci reklamowe;
– outdoor – billboardy, backlighty oraz citylighty w  ośmiu  największych miastach, ogółem 920 nośników;
– kino – sieci Cinema City oraz Multikino (około 1,2 mln widzów) – spot kinowy oraz naklejki  w obiektach.

Źródło: mBank