Dwa produkty Deutsche Bank PBC nagrodzone Laurem Konsumenta 2012

0
1021

Aż dwa produkty z oferty Deutsche Bank PBC zostały nagrodzone w VIII ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim Laur Konsumenta 2012. db kredyt konsolidacyjny został uznany przez Polaków za najlepsze tego typu rozwiązanie na rynku zdobywając Złoty Laur, natomiast konto db Koneser otrzymało Srebrny Laur w kategorii rachunków bankowych dla seniorów.

W kategorii kredytów konsolidacyjnych Złoty Laur Konsumenta 2012 został przyznany db kredytowi konsolidacyjnemu. Produkt ten polscy Klienci uznali za najlepszy już po raz drugi (zwyciężył on również w 2009 r.).

Obecnie w ramach db kredytu konsolidacyjnego można uzyskać nawet
do 150 tys. zł na uregulowanie innych zobowiązań i dodatkowe potrzeby, oraz rozłożyć ich spłatę na długi okres wynoszący maksymalnie 7 lat. Produkt oferowany jest również w opcji z ubezpieczeniem na życie oraz od ryzyka utraty pracy. Ponadto Kredytobiorcy mogą korzystać z regularnych, atrakcyjnych promocji cenowych. Tylko w ciągu ostatniego roku wartość naszej sprzedaży wzrosła łącznie aż o ok. 150 proc. dla całości portfela kredytów gotówkowych. Złoty Laur Konsumenta 2012 jest dla nas dodatkowym potwierdzeniem, że kierunek, jaki przyjęliśmy przy tworzeniu oferty, jest tym właściwym i co najważniejsze – odpowiada faktycznym potrzebom naszych Klientów
– podsumowuje Waldemar Jarek, Dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego Deutsche Bank PBC.

W kategorii rachunków bankowych dla seniorów, Srebrny Laur Konsumenta 2012 otrzymało konto dbKoneser.

db Koneser to rachunek osobisty przeznaczony dla osób powyżej 50. roku życia,
z bezpłatnym dostępem do wszystkich bankomatów w Polsce oraz darmowym pakietem ubezpieczeń obejmującym assistance medyczny i domowy, a także ubezpieczenie karty Visa Electron.

„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w Polsce, w ramach którego wyłaniani są liderzy danych grup produktów i usług. Wyniki tego ogólnopolskiego sondażu, przeprowadzanego zarówno drogą telefoniczną, jak i internetową, odzwierciedlają tendencje rynkowe, dostarczając kluczowych informacji na temat opinii polskich odbiorców o danym produkcie, marce bądź usłudze.

Źródło: Deutsche Bank PBC