4 marca br. ruszyła telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach. Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telewizyjnej możemy zobaczyć nowoczesną kuchnię Babci Zeni, którą urządziła dzięki kredytowi gotówkowemu Banku Pocztowego. Teraz klienci, nestorzy, mogą ubiegać się o kredyt na promocyjnych warunkach i z dodatkowym prezentem.
Spłata kredytu następuje w równych ratach kapitałowo-odsetkowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa klienta, bank oferuje do kredytu atrakcyjne ubezpieczenie od utraty gotówki.
O kredyt można wnioskować w placówkach banku oraz w Urzędach Pocztowych, za pośrednictwem Infolinii lub przez internet. Wymaganymi dokumentami przy wniosku są: dowód osobisty, legitymacja emeryta/rencisty oraz ostatni odcinek emerytury.
Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca. Kreację reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.
Bank Pocztowy oferuje swoim Klientom kredyty gotówkowe, mieszkaniowe, mieszkaniowe z dopłatami w ramach programu Rodzina na swoim (również dla Singli) oraz pożyczki hipoteczne i konsolidacyjne.
Bank kieruje swoją ofertę przede wszystkim do osób z miejscowości do 50 tys. mieszkańców, a także emerytów i rencistów oraz tzw. nieubankowionych, czyli Polaków, którzy do tej pory nie korzystali z usług finansowych.
źródło: Bank Pocztowy