Bank Pocztowy wystartował z kampanią reklamową kredytu gotówkowego dla Nestorów

0
1012

4 marca br. ruszyła telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach. Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telewizyjnej możemy zobaczyć nowoczesną kuchnię Babci Zeni, którą urządziła dzięki kredytowi gotówkowemu Banku Pocztowego. Teraz klienci, nestorzy, mogą ubiegać się o kredyt na promocyjnych warunkach i z dodatkowym prezentem.

Bank Pocztowy w ramach preferencyjnych warunków dla Nestorów proponuje kredyt gotówkowy w wysokości do 500 do 100 000 zł. Jego oprocentowanie wynosi 15%, natomiast prowizja to 4%. Długość okresu kredytowania może wynieść do 10 lat.  Dodatkowo, Nestorzy otrzymają w prezencie roczne ubezpieczenie mieszkania od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji. Promocja trwa do 30 kwietnia br., a pierwszych 6000 klientów otrzyma Prezent w postaci ubezpieczenia.

Spłata kredytu następuje w równych ratach kapitałowo-odsetkowych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa klienta, bank oferuje do kredytu atrakcyjne ubezpieczenie od utraty gotówki.

O kredyt można wnioskować w placówkach banku oraz w Urzędach Pocztowych, za pośrednictwem Infolinii lub przez internet. Wymaganymi dokumentami przy wniosku są: dowód osobisty, legitymacja emeryta/rencisty oraz  ostatni odcinek emerytury.

Kampania telewizyjna potrwa do 30 marca. Kreację reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy wraz z łącznikiem będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Bank Pocztowy oferuje swoim Klientom kredyty gotówkowe, mieszkaniowe, mieszkaniowe z dopłatami w ramach programu Rodzina na swoim (również dla Singli) oraz pożyczki hipoteczne i konsolidacyjne.

Bank kieruje swoją ofertę przede wszystkim do osób z miejscowości do 50 tys. mieszkańców, a także emerytów i rencistów oraz tzw. nieubankowionych, czyli Polaków, którzy do tej pory nie korzystali z usług finansowych.

źródło: Bank Pocztowy