ING Bank Śląski jako pierwszy na polskim rynku wprowadza aplikację bankowości mobilnej przeznaczoną dla klientów korporacyjnych umożliwiającą dokonywanie zleceń i wielostopniową autoryzację transakcji. Z aplikacji mogą korzystać wszystkie segmenty przedsiębiorstw, łącznie z największymi firmami.
ING BusinessMobile oferuje kluczową z punktu widzenia klienta korporacyjnego możliwość podpisywania i wysyłania zleceń. Aplikacja pozwala klientom w wygodny i intuicyjny sposób zarządzać środkami na rachunkach bankowych z poziomu telefonu komórkowego w dowolnym miejscu na świecie. Dzięki aplikacji mobilnej ING Banku Śląskiego osoba podejmująca decyzje w firmie ma możliwość akceptacji transakcji w każdym momencie i miejscu, bez konieczności dostępu do komputera.
– Realizując naszą strategię bankowości internetowej oraz zaspokajając potrzeby biznesowe naszych klientów, stworzyliśmy najbardziej funkcjonalną aplikację bankowości mobilnej dostępną w Polsce, stworzoną właśnie z myślą o klientach z segmentu małych, dużych firm i korporacji – mówi Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Ślaskiego odpowiedzialny za segment klientów korporacyjnych. Wykorzystanie technologii mobilnych do sprawnego zarządzania i kontrolowania finansów wydaje się kluczowym narzędziem w rękach przedsiębiorców. Szybki dostęp do informacji i podejmowanie trafnych decyzji w dynamicznie zmiennej ekonomicznie sytuacji rynkowej jest niezwykle istotne wśród naszych klientów korporacyjnych – dodaje M. Bolesławski.
Aplikacja ING Banku Śląskiego dla firm wspiera urządzenia z systemem iOS oraz Android. Od 19 listopada trwa pilotaż nowej usługi. Aplikacja zostanie udostępniona dla wszystkich firm w najbliższych tygodniach.
W ING BusinessMobile wykorzystano technologię szyfrowania SSL (Secure Sockets Layer), zapewniającą integralność i poufność danych przekazywanych przez Internet. Inne metody zabezpieczeń zastosowane w aplikacji obejmują możliwość zalogowania się tylko na aktywowanej aplikacji, niezapisywanie poufnych informacji w pamięci telefonu, wykorzystanie mobilnego tokenu zaszytego w aplikacji oraz definiowanie uprawnień dla bankowości mobilnej z poziomu ING BusinessOnline.
ING BusinessMobile udostępnia następujące funkcje:
- możliwość wprowadzenia i wysłania przelewu wewnętrznego lub przelewu krajowego do zdefiniowanego odbiorcy,
- podpisanie/wysłanie wielu zleceń jednocześnie,
- podpisanie/wysłanie paczek,
- przegląd/historia zleceń wszystkich typów + filtr,
- lista rachunków + filtr,
- możliwość wysłania informacji nt. rachunku SMS-em lub mailem,
- historia operacji + filtr,
- przelewy wzorcowe,
- odbiorcy zdefiniowani,
- baza tytułów płatności,
- obsługa wielu kontekstów firmowych,
- wyszukiwarka bankomatów/wpłatomatów/oddziałów ING,
- aktualne kursy walut.
Źródło: ING Bank Śląski