W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższej raty i „prowizją 0%”. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
Wystartowała multimedialna kampania Alior Banku – „Pożyczka z gwarancją najniższej raty”, która potrwa do końca października br. W komunikacji Alior Bank podkreśla fakt, że jako jedyny bank daje gwarancję najniższej raty pożyczki, dzięki czemu klienci nie muszą się zastanawiać, którą ofertę wybrać. Dodatkowo bank nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki.
Na potrzeby kampanii przygotowany został 30-sekundowy spot TV pt. „Helikopter” oraz jego 15-sek. wersja. Reklamę można obejrzeć na kanale Alior Banku w portalu YouTube.
Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN7, TVN 24 i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, m.in. 13th Street, Ale Kino, AXN, AXN Crime, BBC Knowledge, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ Gol, Canal+Sport, Club TV, Comedy Central Family, Domo, Filmbox, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kuchnia TV, National Geographic, Orange Sport, Planete, TCM, Tele5, Travel Channel, TVS, Zone Reality, Zone Europa oraz Zone Romantica.
Oferta pożyczki z gwarancją najniższej raty jest również promowana w Internecie. Kampania obejmie największe portale, kontekstowo emitowane boksy reklamowe w wyszukiwarce Google oraz masowe e-mailingi. Wszystkie reklamy w ramach kampanii on-line prowadzą do dedykowanej strony internetowej, dostępnej pod adresem http://www.pozyczka.aliorbank.pl …
Informacje o pożyczce pojawiły się również w ponad 2 mln sztuk przesyłek reklamowych w formie kartek pocztowych. Ponadto witryny oddziałów oraz placówek partnerskich banku oznakowano naklejkami promocyjnymi.
Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.
źródło: Alior Bank