Kampania reklamowa Kredytu na Miarę w Raiffeisen Polbank

0
874

Raiffeisen Polbank wystartował z pierwszą kampanią produktową po fuzji prawnej obu banków. Spot reklamujący Kredyt na Miarę bez odsetek można obejrzeć w telewizji od 11 lutego. Bohaterką filmu jest Justyna Kowalczyk, najlepsza na świecie narciarka biegowa i ambasadorka Raiffeisen Polbank.

Reklama opiera się na analogii między sportowym wysiłkiem a konstrukcją Kredytu na Miarę bez odsetek. Podczas uprawiania sportu zwykle łatwiej jest podjąć większy wysiłek na początku treningu niż na końcu. Dlatego Kredyt na Miarę skonstruowany jest w taki sposób, aby całość jego kosztów zapłacić od razu na samym początku. Potem można korzystać z pożyczki, nie martwiąc się odsetkami, gdyż wynoszą 0%.

Film reklamowy rozpoczyna się od ujęcia, w którym Justyna Kowalczyk przygotowuje się do treningu na bieżni. Sportsmenka włącza program biegowy i pyta: Czy będąc w górach, wolisz podbieg na początku, czy może na końcu dystansu? W odpowiedzi lektor wyjaśnia, że większość osób woli zaliczyć podbieg na początku. Dlatego, biorąc kredyt gotówkowy w Raiffeisen Polbank, na początku płaci się prowizję, a potem spłaca już tylko pożyczoną kwotę, bo oprocentowanie kredytu wynosi 0%. Na początku spotu reklamowego Justyna biegnie po bieżni wyraźnie pod górę. Jednak stopniowo bieżnia obniża się aż do pozycji poziomej. Pokazany jest wyświetlacz, na którym widoczne jest 0%. Spot kończy humorystyczny element – Justyna tłumaczy, że ona na jeden podbieg w Pucharze Świata liczyć nie może.

Kredyt na Miarę bez odsetek to pierwszy produkt Raiffeisen Polbank, któremu towarzyszy kampania reklamowa. Podstawowym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży kredytów gotówkowych. Dodatkowym efektem ma być wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Raiffeisen Polbank. Praca na planie przebiegała bardzo sprawnie i mimo napiętych terminów wszystko udało się zrealizować zgodnie z założeniami. Po raz pierwszy będzie można zobaczyć Justynę Kowalczyk w sportowym, aczkolwiek innym niż dotychczas, wydaniu. To prawdziwa profesjonalistka, nie tylko na trasach biegowych. Doskonale wpisuje się w wartości naszego banku, a współpraca z nią to ogromna satysfakcja i pewność, że wszystko przebiegnie zgodnie z planem– mówi Izabela Kochańska, Dyrektor Departamentu Marketingu Detalicznego Raiffeisen Polbank.

Kredyt na Miarę bez odsetek to pożyczka, w przypadku której całość kosztów regulowana jest na początku okresu kredytowania. Wystarczy, że klient jednorazowo zapłaci 9% prowizji, żeby korzystać z kredytu bez żadnych odsetek. Kredyt można zaciągnąć na dowolny cel, a okres kredytowania wynosi od 6 do 12 miesięcy. W ramach Kredytu na Miarę można uzyskać pożyczkę w wysokości od 1000 zł do 150 tys. zł.

Kampania telewizyjna potrwa od 11 lutego do 31 marca 2013 r. Spot w dwóch wersjach: 30- i 15- sekundowej będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz tematycznych (m.in. TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery Channel, Planete, TVN Style, TVN Turbo). Kampania reklamowa obejmie swoim zasięgiem także prasę ogólnopolską (m.in. Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, Tele Tydzień) oraz tytuły lokalne, radio (m.in. PR III, RMF FM, Tok FM, Eska Rock, Złote Przeboje) i Internet (m.in. gazeta.pl, onet.pl, wp.pl, Interia.pl). Raiffeisen Polbank będzie też mocno widoczny na cityligtach w najbardziej ruchliwych i eksponowanych miejscach oraz na metroboardach. Dodatkowo bank przygotował niestandardowe materiały BTL (m.in. atrakcyjne niespodzianki dla klientów).

Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO. Za planowanie
i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spot reklamowy można będzie zobaczyć na kanale YouTube prowadzonym przez Raiffeisen Polbank pod adresem: http://www.youtube.com/raiffeisenpolbank

Źródło: Raiffeisen Bank