Bank BGŻ rusza z kolejną odsłoną kampanii promującej "Konto osobiste z premią"

0
1058

W Banku BGŻ wystartowała druga odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej flagowy produkt – Konto osobiste z premią. Rachunek wykorzystuje unikalny mechanizm pozwalający bankowi dzielić się zyskiem z lojalnym klientem.

Bank oddaje 1 proc. od najwyższego wpływu na konto w cyklu rozliczeniowym. W ciągu roku można dostać od banku w ten sposób nawet 600 zł. W ostatnim czasie Bank BGŻ ma powody do dumy także z innych swoich produktów. Najwyższe noty w rankingach uzyskuje kredyt hipoteczny z gwarancją najniższej marży czy lokaty terminowe.

Choć podstawowe parametry Konta osobistego z premią nie zmieniły się, to Bank słuchając głosu swoich klientów, wprowadził udogodnienie związane z warunkami otrzymania premii. Do niedawna przy jej wyliczaniu pod uwagę była brana  data zaksięgowania transakcji bezgotówkowej dokonywanej kartą debetową na rachunku, a teraz liczy się data wykonania takiej płatności. Bank podkreśla, że to klienci zwrócili uwagę na pewne utrudnienia w śledzeniu przeprowadzanych operacji i stąd wprowadzenie takiej zmiany.

Bank BGŻ zaprasza do oddziałów na orzeszki w czekoladzie

Nową kampanię rozpoczął 1 czerwca znany już widzom spot z dwoma wiewiórkami, a od 6 czerwca dołączy do niego nowy film, będący kontynuacją opowieści o koncie osobistym z premią. W skrócie: wiewiórki siedzą przy oddziale Banku BGŻ, obserwują świat ludzi i komentują go. Zazdroszczą ludziom, że mogą otworzyć konto osobiste i odebrać premię w wysokości 600 zł, bo wyobrażają sobie, że jest to roczny zapas orzechów. Ich zazdrość wzbudzają też orzeszki w czekoladzie, którymi można się częstować w oddziale.

Kampania obejmuje telewizję i Internet, a w regionach również prasę i radio. Wsparciem działań reklamowych są plakaty, ulotki, plansze do bankomatów.

Nowa platforma komunikacji

W marcu Bank BGŻ rozpoczął detaliczną ofensywę na rynku finansowym. Zapoczątkowała ją właśnie silna kampania marketingowa Konta osobistego z premią  i  najtańszego na rynku kredytu hipotecznego. Wówczas bank ogłosił nowe podejście w komunikacji z klientem detalicznym. I zgodnie z obietnica trzyma się tej konwencji.

W dużych ogólnopolskich kampaniach bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach. W swoich reklamach celowo nie korzysta z celebrytów. Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację jest wykorzystanie animacji 3D z udziałem zwierząt.  Żyją one obok ludzi, obserwują ich świat i zwracają im uwagę na najlepsze rozwiązania. Oprócz wiewiórek widzieliśmy już sowę i sokoła reklamujące kredyt hipoteczny.  Na efekty kampanii kredytów mieszkaniowych Bank nie musiał długo czekać: w samym pierwszym kwartale tego roku wartość udzielonych  kredytów hipotecznych i konsolidacyjnych wyniosła  263 mln zł ( ponad  130 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku), co przesunęło bank do czołówki graczy na polskim rynku.

Detal w roli głównej

Jednym z elementów nowej strategii komunikacji jest motto: „Bank BGŻ. Dobrze służy ludziom”. oznacza to, że doradcy dobrze rozumieją  potrzeby klientów i są zaangażowani w ich sprawy. W odpowiedzi na te potrzeby pojawiają się nowe usługi i rozwiązania. W maju Bank  wprowadził nowy sposób autoryzacji transakcji w systemie bankowości internetowej dla klientów indywidualnych eBGŻ – poprzez kody SMS.  Oferta „kartowa” została rozbudowana o nową kartę kredytową Visa Standard  w systemie płatności zbliżeniowych PayWave.

Bank kusi specjalną ofertą osoby, które chcą spłacić  zadłużenie na karcie kredytowej w innym banku. Do końca roku nie pobiera opłaty za taki przelew, a kredyt na karcie Banku BGŻ nie będzie oprocentowany przez pół roku.

Ciekawym „dodatkiem” karty jest bogata oferta pakietów merchantów: posiadacze mogą sami wybrać grupę sprzedawców, u których zakupy będą premiowane jednoprocentowym zwrotem (nie więcej niż 500 zł rocznie); do wyboru są m.in. kategorie Podróże i Twoje Auto.

Źródło: Bank BGŻ