Alior Bank wystartował z kampanią reklamową pożyczki gotówkowej

0
702

W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższej raty na rynku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

Wystartowała wiodąca w pierwszym półroczu br. multimedialna kampania Alior Banku – „Pożyczka z gwarancją najniższej raty”, która potrwa do końca maja br. W komunikacji podkreślany jest fakt, że Alior Bank jako jedyny bank daje klientom gwarancję najniższej raty pożyczki, dzięki czemu nie muszą się oni zastanawiać, którą ofertę wybrać.

Intensywną promocję nowej oferty pożyczki w telewizji poprzedziła taktyczna emisja reklam w prasie, obejmująca ogólnopolskie dzienniki i tygodniki, m.in. Tele Tydzień, Fakt, Super Express, Angorę, Metro oraz telewizyjne, bezpłatne dodatki do lokalnych gazet i magazynów: Tele Magazyn i Tele Program.

Na potrzeby kampanii wyprodukowany został 30-sekundowy spot TV pt. „Żelazna Gwarancja” oraz jego 15-sek. wersja. Część zdjęć do reklamy nakręcono w Gdańsku na dziedzińcu Politechniki. Reżyserem spotu Alior Banku po raz kolejny jest Kot Przybora, a operatorem Paweł Edelman, autor zdjęć m.in. do filmów „Pan Tadeusz” i „Katyń”.

Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN, TVP Info, TVN7 i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, m.in. Puls, Polsat 2, AXN, AXN Crime, National Geographic, Polsat News,  13th Street, Kino Polska, Zone Reality, Zone Europa, Filmbox, Superstacja, Universal Channel, TVS, Tele5, Ale Kino, BBC Knowledge, BBC Entertainment, TCM, Canal+Sport, Polsat Sport, Polsat Film, TV Polonia, TVP Seriale, Polonia 1.

Oferta pożyczki z gwarancją najniższej raty jest także promowana w Internecie. Kampania obejmuje największe portale (m. in. Wp.pl, Onet.pl, o2.pl) i sieci reklamowe, a także komunikator Gadu-Gadu, kontekstowo emitowane boksy reklamowe w wyszukiwarce Google oraz masowe e-mailingi. Wszystkie reklamy w ramach kampanii on-line prowadzą do dedykowanej strony internetowej, dostępnej pod adresem www.pozyczka.alior.pl.

Informacje o pożyczce znalazły się także w ponad 2 mln sztuk mailingu bezadresowego.  Dodatkowo, w oddziałach i placówkach partnerskich Banku wyeksponowano materiały POS, a ich witryny oznakowano naklejkami promocyjnymi.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaplanował i zakupił Dom Mediowy Maxus.

źródło: Alior Bank