Rabaty za zakupy kartą debetową w MultiBanku

0
875

W ciągu ostatnich dwóch lat trzykrotnie wzrosło zainteresowanie klientów MultiBanku akcjami rabatowymi. Osoby korzystające z promocji to zazwyczaj… mężczyźni. Teraz mogą oni płacić mniej także za zakupy kartami debetowymi. Dotychczas zniżki przyznawane były jedynie za płatności kartami kredytowymi.

 

MultiBank w każdym miesiącu organizuje specjalne akcje rabatowe, podczas których oferuje swoim klientom dodatkowe zniżki u parterów współpracujących z nim w ramach standardowego programu rabatowego (dostępnego dla posiadaczy kart płatniczych MultiBanku). Zazwyczaj w tym czasie obniżki sięgają 40 proc., a  liczba transakcji dokonywanych kartami MultiBanku w sklepach objętych promocją wzrasta nawet czterokrotnie w stosunku do tego samego okresu sprzed ich uruchomienia. Jednocześnie, systematycznie rośnie też zainteresowanie tego typu akcjami.

– Jeszcze w 2010 roku podczas specjalnych promocji liczba transakcji w sklepach partnerskich, dokonywanych kartami MultiBanku, wzrastała o 30-50 proc. W tym roku wynik ten wynosi 110-200 proc. – mówi Emilia Olszewska, odpowiedzialna za program rabatowy MultiBanku. – Obecnie klienci są zatem bardziej wrażliwi na tego typu promocje, wzrasta też ich świadomość. Z naszych analiz wynika, że coraz więcej osób nie tylko wie o programach  rabatowych  oferowanych  do  posiadanych karty (aktualnie aż 76 proc. badanych), ale też często uważa je za istotny element decydujący o wyborze danego plastiku. Stanowi on zatem przewagę rynkową, w którą  konsekwentnie wyposażamy także nasze „debetówki” – dodaje Olszewska.

Możliwość skorzystania z rabatu podczas płatności kartą debetową udostępniona została dotychczas w ponad połowie punktów-handlowo usługowych dotąd oferujących program rabatowy MultiBanku  do kart kredytowych, czyli w ponad 1700 sklepach, restauracja i hotelach. Docelowo oferta ma być dostępna we wszystkich (ponad 2500) punktach współpracujących z bankiem.   

– Co ciekawe zmiana ta może też odwrócić układ sił w zestawieniu dotyczącym tego, która płeć częściej korzysta z rabatów. W ostatnim roku panowie mieli 70-proc. przewagę – mówi Olszewska. – Ale to oni także częściej posiadają w swoich portfelach karty kredytowe, co znacząco może wpływać  na wynik. Klientki MultiBanku przodują natomiast w liczbie i wysokości rachunków płaconych kartami debetowymi. Zatem ich szanse na wygraną z mężczyznami właśnie znacząco wzrosły – dodaje.  

Podobne zmiany w zakresie kart debetowych wprowadzone zostały także w programie rabatowym mBanku.

Źródło: MultiBank