W ramach noworocznej akcji promocyjnej, ING Bank Śląski proponuje klientom pożyczkę gotówkową. To kontynuacja dotychczasowych działań komunikacyjnych banku.
Początek roku to czas noworocznych postanowień. W styczniu pełni zapału chcemy zmienić coś na lepsze, nauczyć się języka obcego, zrobić remont czy pojechać w wymarzone miejsce. Ale same chęci nie zawsze wystarczą – do realizacji materialnych postanowień noworocznych najczęściej są potrzebne dodatkowe środki. Dlatego przygotowaliśmy dla naszych klientów pożyczkę,dzięki której każdy może zrealizować swoje noworoczne postanowienia – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
Przykładowe wyliczenie dla kwoty pożyczki w wysokości 5 000 zł:
- Oprocentowanie zmienne – 15,5%,
- Okres kredytowania – 84 miesięczne raty,
- Prowizja za udzielenie – 0 zł,
- Miesięczna płatność dla stałych klientów – 112 zł (rata + ubezpieczenie).
Tytuł akcji: „Lepiej pożyczyć z banku i zrealizować noworoczne postanowienia”.
Czas trwania kampanii: do 26 stycznia br.
Narzędzia:
- Materiały promocyjne eksponowane w oddziałach;
- Informacje i banery na stronie internetowej banku;
- Działania z zakresu marketingu bezpośredniego.
Kreacja: Agencja reklamowa Brain.
Grupa docelowa:
Głównie klienci banku, których dochody wystarczają na zaspokojenie bieżących potrzeb, ale nie pozwalają na większe wydatki, takie jak np. realizacja ambitnych postanowień noworocznych.
Cele komunikacyjne:
- Kreowanie wizerunku banku aktywnego na rynku kredytów gotówkowych;
- Przekonanie klientów, że warto przyjść do ING, ponieważ ma łatwo dostępne pożyczki gotówkowe i jedną z najlepszych ofert cenowych na rynku.
Informacje na temat szczegółów oferty i kampanii można znaleźć na stronie www.ingbank.pl
Źródło: ING Bank Śląski