Według rankingu na Najlepszy polski bank w 2011r. trzecie miejsce zdobył Bank Millennium. Badania zostały przygotowane i opracowane przez Wirtualną Polskę i firmę Expandi. Oceniającymi bank byli użytkownicy największych portali, blogów i forów bankowych.
Internauci nie mogą się mylić, przecież jest to grupa osób najczęściej i najefektywniej korzystających z usług bankowych. Wynik rankingu pokazuje, że nasze produkty trafiają w potrzeby klientów. Wprowadzenie do oferty Dobrego Konta przez prawie rok nie schodzi z pierwszych miejsc w rankingach, a dynamika jego sprzedaży jest doskonała. Klienci posiadający Dobre Konto często korzystają z bankowości internetowej, doceniają też możliwość otrzymania na bardzo prostych zasadach zwrotu 3% wydatków dokonanych kartą do Dobrego Konta – mówi Izabella Kamińska, dyrektor Segmentu Klientów Detalicznych w Banku Millennium.
Ranking powstał na podstawie tysięcy komentarzy polskich użytkowników sieci. W opracowaniu wykorzystano ponad 81,5 tys. unikalnych ocen wybranych spośród 134 tys. komentarzy, udzielonych na forach internetowych, blogach i pod artykułami w całym polskim internecie.
źródło: Bank Millennium