Bank BGŻ rozpoczyna ofensywę na runku finansowym

0
873

Bank BGŻ zamierza stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm. W 2012 roku chce zdobyć 140 tys. nowych klientów oraz znacząco zwiększyć sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych. W połowie marca wprowadza najtańszy na rynku kredyt hipoteczny. Rusza też z zupełnie nową komunikacją reklamową.

– Jako stabilny i bezpieczny partner jesteśmy bankiem obecnym w ponad 90 proc. powiatów. Naszych 1500 doradców detalicznych w blisko 400 oddziałach obsługuje obecnie niemal 900 tysięcy klientów. W ciągu najbliższych dwóch lat zdecydowanie umocnimy naszą rynkową pozycję. Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru dla klientów detalicznych i firm z małych i średnich miast – mówi Jacek Bartkiewicz, prezes zarządu Banku BGŻ – Osiągniemy to dzięki najlepszej na rynku ofercie, uproszczeniu formalności oraz zupełnie nowej komunikacji z klientami – dodaje.

 

Detaliczna ofensywa

Bank BGŻ rozpoczyna detaliczną ofensywę na rynku finansowym. Zapoczątkowała ją kampania Konta z premią. Jednak dopiero od 15 marca w ofercie pojawi się prawdziwie rewolucyjny produkt – najtańszy na rynku kredyt hipoteczny. Towarzyszyć mu będzie druga odsłona kampanii reklamowej realizowanej w nowej konwencji, z wykorzystaniem technik animacji 3D.
 
W tym roku planowane są także zmiany w ofercie kredytów gotówkowych, nowe produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz oferta dla klientów Personal Banking.

– Nasze nowe podejście do komunikacji z klientami ma zwrócić ich uwagę na fakt, że Bank BGŻ ma najlepsze produkty na rynku w kluczowych kategoriach – mówi Wojciech Sass, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za segment detaliczny – Jesteśmy współczesnym bankiem, który zna potrzeby klienta i na nie odpowiada. Chcemy, aby klienci wiedzieli, że mogą spodziewać się od nas najlepszej oferty – dodaje.

W komunikacji Bank BGŻ podkreśla, że rozumie potrzeby klientów, potrafi na nie profesjonalnie odpowiedzieć, jest zaangażowany i przyjazny, między innymi poprzez uproszczenie formalności. Ważnym elementem przekazu, na który położony będzie duży nacisk, jest pokazanie, że nowa oferta banku jest przewidywalna, prosta i zrozumiała dla klienta. Takie jest właśnie Konto z premią oraz wprowadzany właśnie nowy kredyt hipoteczny, z gwarantowaną najniższą marżą.

Elementem przyciągającym uwagę, łączącym komunikację Banku BGŻ, są zwierzęta. W reklamach Konta z premią oglądamy wiewiórki, bohaterami spotu promującego nowy kredyt hipoteczny będą sowa i sokół. Nowa platforma komunikacji w sposób przejrzysty i prosty przedstawia przewagi produktów banku.

Kredyt z gwarancją

Kredyt hipoteczny Banku BGŻ to nowe podejście do konstruowania produktów finansowych. Bank gwarantuje najniższą marżę na rynku dla każdego klienta posiadającego wiarygodność kredytową. Oznacza to, że jeśli klient uzyskałby w innym banku korzystniejszą ofertę Bank BGŻ przebije ją przy zachowaniu takich samych warunków, obniżając marżę.

Dodatkowo, aby zagwarantować klientowi większy komfort kontaktu z bankiem wprowadzono nowe procesy zwiększające przewidywalność oferty. To miedzy innymi dlatego klient podczas pierwszej rozmowy o kredycie pozna swoją zdolność kredytową oraz otrzyma wstępną decyzję kredytową. Bank uprościł także wymagania dokumentacyjne i skrócił cały proces przyznawania kredytu.
 
Oferta nowego kredytu hipotecznego dostępna jest dla lojalnych klientów korzystających wraz z kredytem z innych produktów Banku BGŻ (konta osobistego, karty kredytowej, ubezpieczenia nieruchomości). Jednocześnie bank nie wymaga zakupu wieloletnich programów oszczędnościowych czy ubezpieczeniowych, które zwykle są nieefektywne dla klienta.

źródło: Bank BGŻ