Usługa telefoniczna TeleMillennium:
- usługa dla klientów posiadających dostęp do Kanałów Bankowości Elektronicznej
- TeleMillennium zapewnia szybki dostęp do informacji o rachunkach bankowych oraz umożliwia wykonywanie wybranych operacji bankowych telefonicznie
- usługa umożliwia otrzymanie w serwisie automatycznym informacji o saldzie rachunku, a po połączeniu z Konsultantem TeleMillennium® wykonania wybranych operacji:
– uzyskania informacji o produktach i usługach Bankowości Przedsiębiorstw
– uzyskania historii transakcji na rachunkach
– uzyskania informacji o transakcjach dokonanych kartami płatniczymi
– zamówienia dużych wypłat gotówkowych w placówce Banku Millennium
– zamówienia transportu gotówki do / z siedziby klienta w ramach inkasa samochodowego
– zamówienie czeków
– zlecania przelewów wewnętrznych oraz zewnętrznych w PLN
– zdefiniowania / odwołania / zmiany płatności za rachunki
– zdefiniowania / odwołania / zmiany zlecenia stałego
– zastrzegania kart płatniczych dzięki specjalnej linii do zastrzegania kart