Bank Millennium TeleMillennium

Usługa telefoniczna TeleMillennium:

  • usługa dla klientów posiadających dostęp do Kanałów Bankowości Elektronicznej
  • TeleMillennium zapewnia szybki dostęp do informacji o rachunkach bankowych oraz umożliwia wykonywanie wybranych operacji bankowych telefonicznie
  • usługa umożliwia otrzymanie w serwisie automatycznym informacji o saldzie rachunku, a po połączeniu z Konsultantem TeleMillennium® wykonania wybranych operacji:
    – uzyskania informacji o produktach i usługach Bankowości Przedsiębiorstw
    – uzyskania historii transakcji na rachunkach
    – uzyskania informacji o transakcjach dokonanych kartami płatniczymi
    – zamówienia dużych wypłat gotówkowych w placówce Banku Millennium
    – zamówienia transportu gotówki do / z siedziby klienta w ramach inkasa samochodowego
    – zamówienie czeków
    – zlecania przelewów wewnętrznych oraz zewnętrznych w PLN
    – zdefiniowania / odwołania / zmiany płatności za rachunki
    – zdefiniowania / odwołania / zmiany zlecenia stałego
    – zastrzegania kart płatniczych dzięki specjalnej linii do zastrzegania kart