Bank Millennium Bankowość elektroniczna

Millenet:

  • usługa, umożliwiająca pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych za pośrednictwem Internetu
  • bankowość internetowa przeznaczona dla wszystkich:
    – klientów indywidualnych/Prestige – posiadaczy kont bankowych
    – klientów indywidualnych/Prestige – posiadaczy kart kredytowych
    – części klientów biznesu – osób prowadzących działalność gospodarczą, którzy mogą uzyskać również dostęp do swoich rachunków firmowych w ramach jednego systemu

TeleMillennium:

  • telefoniczna obsługa klienta, zapewniająca korzystanie z usług i produktów 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca na świecie
  • Telemillennium zapewnia bezpieczeństwo wykonanych operacji dzięki zastosowaniu indywidualnego identyfikatora Klienta (Millekod) oraz hasła dostępu (H@sło 1)
  • usługa dostępna pod numerami telefonów:
    – 801 331 331 – numer dostępny z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych
    – (+48) 22 598 40 40 – numer dostępny z zagranicy

MilleSMS:

  • usługa wysyłająca automatyczne powiadomienia na telefon komórkowy o operacjach na koncie oraz o transakcjach dokonanych kartami płatniczymi
  • dzięki usłudze, możliwe jest zdefiniowanie rachunków oraz kart kredytowych, odnośnie których będą wysyłane zapytania SMS z telefonu komórkowego oraz wykonywane przelewy, czy też doładowania telefonu komórkowego
  • usługa przeznaczona dla klientów Indywidualnych/Prestige/Bankowości Prywatnej – posiadaczy kont bankowych, oraz części klientów biznesu – osób prowadzących działalność gospodarczą posiadających dostęp do Millenet dla Klientów Indywidualnych/Biznes

Faktury elektroniczne:

  • dzięki usłudze, faktury wysyłane są bezpośrednio na rachunek klienta w systemie transakcyjnym Millenet
  • płatności za rachunki można regulować za pośrednictwem konta w systemie transakcyjnym

 Doładowania telefonów:

  • doładowania telefonów komórkowych typu pre-paid następuje przez Millenet oraz MilleSMS
  • za doładowanie przez Millenet nie jest pobierana opłata
  • za pośrednictwem MilleSMS doładowania mogą być realizowane w dowolnym miejscu, bez dostępu do internetu

Płatności internetowe:

  • usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet, za pomocą przelewu z rachunku w Banku Millennium
  • usługi umożliwia dokonywanie zapłaty za zakupy internetowe
  • usługa dostępna jest 24h na dobę

Przelewy natychmiastowe:

  • usługa przeznaczona dla użytkowników Millenetu pozwalająca zrealizować przelew do innego banku w trybie natychmiastowym z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa
  • usługa realizowana w systemie Express ELIXIR dostarczanym przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.