Bank BPH Bankowość elektroniczna

Bankowość internetowa Sez@m:

  • elektroniczny kanał dostępu do rachunku bankowego i pozostałych produktów w Banku BPH
  • system został stworzony dla klientów indywidualnych
  • system składa się z czterech głównych części (zakładek):
    – Moje Finanse – zagregowane informacje o posiadanych środkach finansowych i papierach wartościowych
    – Sez@m – system transakcyjny do obsługi poszczególnych typów rachunków i obsługi dyspozycji
    – M@kler – w pełni funkcjonalny system maklerski
    – Fundusze – Fundusze inwestycyjne i Plany lokacyjne
  • możliwość zarządzania dostępem do rachunku przez WAP, SMS i kanał telefoniczny
  • możliwość doładowania telefonu

Bankowość internetowa GEM24:

  • serwis internetowy zapewniający informację o rachunku
  • korzystanie z serwisu jest bezpłatne i możliwe po samodzielnej rejestracji
  • serwis udostępnia informacje o:
    – ilości środków dostępnych na karcie
    – wysokości zaciągniętego kredytu
    – wysokości przyznanego limitu na karcie
    – tym w jaką kwotę i w jakim terminie należy spłacić
    – historii przeprowadzonych transakcji
    – elektronicznej wersji zestawienia transakcji z możliwością wydruku
    – harmonogramie spłat
  • serwis internetowy GEM24:
    – umożliwia aktywację karty kredytowej i wykonywanie przelewów z rachunku karty
    – prezentuje indywidualną ofertę kredytową, z możliwością uzyskania kredytu bez wychodzenia z domu
    – przypomina Klientowi o zaległej racie i umożliwia zadeklarowanie daty jej spłaty
    – posiada funkcję „bezpiecznych wiadomości” umieszczanych przez Bank bezpośrednio w serwisie
    – udostępnia wzory druków związane z obsługą danego kredytu
    – umożliwia zmianę danych kontaktowych
  • Serwis GEM24 przeznaczony jest dla Klientów dawnego GE Money Banku oraz klientów, którzy po 31 grudnia 2009 podpisali umowy na kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, kredyt ratalny, kredyt samochodowy, karty kredytowe.

Bankowość telefoniczna:

  • kanał dostępu do rachunku
  • serwis zapewnia dostęp do informacji i usług bankowych przez telefon
  • informacje dostępne są w Telefonicznym Systemie Obsługi Klienta (IVR) dostępnym 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu lub po połączeniu z konsultantem

WAP:

  • dostęp do rachunku bankowego za pomocą telefonu komórkowego
  • WAP umożliwia dostęp do Systemu Internetowego Sez@m przez telefon komórkowy z obsługą WAP
  • korzystanie z usługi jest bezpieczne, połączenie między telefonem komórkowym a Bankiem jest szyfrowane
  • za pomocą usługi WAP możliwa jest obsługa rachunków bieżących, obsługa lokat
  • usługa zapewnia dostęp do informacji o rachunkach kredytowych, kartach kredytowych lub obciążeniowych

SMS:

  • dostęp do konta przez SMS
  • poprzez system sms możliwe jest uzyskanie informacji o rachunkach (stan salda, 5 ostatnich operacji), informacje o kartach kredytowych
  • dzięki usłudze sms możliwa jest obsługa przelewów (wykonywanie przelewów i przeglądanie listy przelewów zdefiniowanych udostępnionych w SMS),
  • pomoc w postaci informacji o komendach usługi SMS

Samoobsługowe terminale transakcyjne:

  • samoobsługowy dostęp do Systemu Sez@m w oddziałach Banku
  • Samoobsługowe Terminale Transakcyjne – to urządzenia znajdujące się w Oddziałach Banku BPH w strefie samoobsługowej
  • w celu skorzystania z terminali wystarczy umieścić w nich kartę debetową i wprowadzić swój numer PIN
  • terminale umożliwiają następujące czynności:
    – przeglądanie wraz z możliwością wydruku historii rachunków osobistych
    – przygotowywanie i wykonywanie przelewów jednorazowych
    – przeglądanie, tworzenie, anulowanie i modyfikacja przelewów odroczonych
    – przeglądanie, tworzenie, anulowanie i modyfikacja przelewów zdefiniowanych
    – widoczna lista przelewów zdefiniowanych poprzez System Internetowy Sez@m
    – zakładanie, przeglądanie, przedłużanie lokat
    – przeglądanie oraz możliwość wydruku historii rachunków kredytowych (kredytów, pożyczki)

Asystent Finansowy:

  • narzędzie umożliwiające zarządzanie domowymi finansami
  • usługa dostępna dla posiadaczy konta osobistego lub karty kredytowej w Banku BPH
  • warunkiem korzystania z usługi, jest dostęp do bankowości internetowej Sez@m
  • usługa umożliwia:
    – automatyczne pobieranie i grupowanie informacji o wydatkach i wpływach
    – prezentowanie pogrupowanych  wydatków w formie czytelnych wykresów
    – możliwość analizowania wydatków w zakresie struktury, trendów i zmienności w czasie
    – możliwość ustawiania limitów ostrzegawczych na wydatki